En förmiddag

Tänk vad man hinner mkt på en förmiddag. Ja, inte med sig själv eller hemmet.
Utan med vår "Jag-ska-underhållas-hela-tiden-dotter".

Ett litet smakprov på detta:

 
Stå, INTE sitta eller ligga, är ngt av en favorit just nu


Hoppgungan är helt OK.
 
Och ännu bättre går det ju om Ma/Pa finns i närheten och ja, underhåller..!


En tur med vagnen är alltid lika spännande.
Och självklart är jag, även då, helst vaken hela tiden.



Gröt hinner vi testa var o varannan dag. Alltid lika gott!


Vagnen är rolig.
Allra helst om jag får bli omkring skjutsad i lägenheten.


Självklart hinner vi även med babygymmet. Med betoning på VI.
Jag gillar ju som sagt sällskap.


Våra förmiddagar innehåller självklart roliga/spännande ljud.
Både från mig själv och mamma. Jag härmas gärna.


Hinner vara ointresserad av mammas mat både 1 och 2 ggr 
Vilket resulterar i detta:


Trött. Grinig. Hungrig.

 

Så idag fick vi skoja till matstunden (Jag, Stina gillade det iaf).
Hängandes på Mamma fick Jag flaskan istället. =) Kul grej.


Efter en lång ihärdig intensiv förmiddag sover jag gott en stund.

Kommentarer
Postat av: stinas bästa moster :D

men go fis! vilka härliga bilder, super presentation av en förmiddag :D

här har vi gjort typ nada idag, dator, sällskapsspel o en tavla har vi hunnit göra :)

o nu bolibompa o sen känns ju dagen slut...

men vi ska hinna bada oxå. o förhoppningsvis hinna klippa håret... tavlan är en regeltavla för z´s rum. han har själv fått bestämma va som ska stå. :)

undra hur länge den följs....



KRAM!

2009-03-22 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0