Så snäll men ack så envis

I natt lät jag mamma sova heeela natten! 
21.30 somnade jag. 06.45 var jag redo för en ny dag.
Och inte ens att jag var panikhungrig när jag vaknade. Men mamma som knappt kunde röra sig
(pga två svullnader under hakan) tyckte det var dax att tömma..!

Kanske att jag även kommande natt kan tänka mig att vara lika duktig.
Jag har nämligen bara sovit 20 + 20 + 20 minuter idag.
Inte ens ute på promenad i vagnen behagade jag sova nån längre stund. Fullt upp! =)

Men nu har jag precis fått i mig en slurk igen. 
Mamma tror hon är smart, hon vet att detta kan leda till trötthet.
Ja vi får väl se, jag ska nog lyckas hålla mig vaken..! hehe.


Vaken för bus, det är min grej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att du får sova. Själv har man en liten tös som vill ha mat 1 gång per natt. Men det är rätt ok iaf :-D Hoppas vi ses snart! Kram kram

2009-03-18 @ 08:48:07
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Maja på Intersport

Hur charmigt var inte detta kort då!? Det verkligen lyser bus om jäntan...och jag kommer på mig själv med att tok-le.Man blir jätteglad av denna bild!!

2009-03-19 @ 17:13:02
Postat av: Sandra

Men Annie!!! Jag har ju sagt till dig att säga till när du har tråkigt, Molly vill ju träffa Stina... o jag vill träffa dig jue :-)

2009-03-20 @ 18:47:12
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0