Skärpning!

Ja, nu måste det genast ske en förändring!
Inget bloggande sedan det nya året..! Bedrövligt, jag vet..

Ja, det har inte hänt allt för mkt här.. Men lite nya bilder har vi alltid att bjuda på :)


Stina i sin favvo-fotölj, julklapp av mommis & moff.


Baka är kul. Dock ännu bättre att få slicka skålen/visparna! :p

Mommis fyllde 50, kussarna kletade ihop en tjusig tavla.
Kajsa, då 3½ mån, var oxå med att måla. Tyvärr ej på bild.


Självklart var ett bad behövligt efter allt kletande.


Zack är så hjälpsam!




Yoghurt är mkt gott, speciellt när man får äta den som man själv vill!


Även efter yoghurten var bad ett faktum.


Lite kvällsbus innan det är dax för sängen.

Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Helt underbara bilder på fin Stina!

Alla ska veta att tavlan blev jättefin!

2010-02-09 @ 20:48:23
Postat av: Jennie :)

åh sista bilden kom det skrattårar på :D du e för härlig stinis!!!

Moster älskar dej!!

2010-02-09 @ 22:17:42
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/
Postat av: Emma

Stina är så sjukt söt. Fina stora ögon vettu, sedan verkar håret växa rätt bra :) Sötnöt!!!

2010-02-10 @ 20:36:39
URL: http://emmawestling.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha, vad knäppt att du kom in på min blogg då :) Jag har inte kört stenhårt på LCHF jag heller. Började med att bara skippa allt bröd, pasta, ris och potatis bara.. sen åt jag ändå rätt mycket frukt och bär ändå :)



Den mesta maten som man äter normalt går ju ändå att göra LCHF-vänlig så man behöver eg inte ändra så mycket!



Kör hårt! :) Och din lilla tjej är ju jättelik dig! haha :) söt!

2010-02-13 @ 11:38:22
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0